> | | | | | | | > Kolay Pasta Tarifi

Kolay Pasta Tarifi

Posted on 10 Aralık 2014 Çarşamba | 2 Comments


Hafif, lezzetli ve kolay bir pasta...

Kolay pasta tarifi

Malzemeler

• 2 yumurta
• 1,5 su bardağı şeker
• Yarım su bardağı sıvı yağ
• Yarım su bardağı süt
• 2 su bardağı un
• 1 paket kabartma tozu
• 1 paket vanilya

üzerine
• 2 poşet krem şanti
• 1,5 su bardağı süt




Kolay pasta yapılışı

• Oda ısısındaki yumurtalar ve şeker çırpılır.
• Ilık süt ve oda ısısındaki sıvı yağda eklenerek karıştırılır.
• Elenmiş un, kabartma tozu ve vanilya da eklendikten sonra çıpmaya devam edilir.
• Yağlanıp unlanan yuvarlak kek kalıbına hamur dökülür ve önce 200 derecede kabarmaya başladıktan sonra 175 derecede 25- 30 dk pişirilir dürdanla pişip pişmediği test edilir pişmişse fırından çıralır ve soğumaya bırakılır.
• Soğuyan kek keskin bir bıçakla ortadan ikiye bölünür ve süt ile çırpılmış olan krem şantinin yarısı içine sürülür ikinci kar kek kremanın üzerine konur ve kalan şantiyle sıvanır ve dilenen şekilde süslenerek servis zamanına kadar buz dolabında dinlendirilir.

Afiyet olsun, şükrünüz bol olsun....




Comments:2

  1. çok pratik bir pasta olmuş dar zamanlarda çabucak yapılıp ikram edilir,ellerine sağlık.
    not:yorum yazmak için epeyi uğraştım yorum yazacağım yeri aradı durdu gözlerim çok zor oldu bulmam ben yorum yazısı aradığım için bulamadım belki benim gibi yorum yazmak isteyipte nereye yazacaklarını bulamayanlar olur diye yazmak istedim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.