> | | | | | | | > Elmas Kurabiye

Elmas Kurabiye

Posted on 13 Şubat 2014 Perşembe | No Comments


Zelihanın bloğunda ilk gördüğümde bu kurabiyelere hayran kalmıştım ve hemen yapmalıyım demiştim.
En kısa zaman da sizde deneyin pişman olmayacaksınız, ben bir kaç değişiklik yapmak zorunda kaldım ama bu haliyle bile çok güzeldi. Orjinal tarif için TIKK

Elmas kurabiye için
Malzemeler:

• 1,5 su bardağı sıvı yağ
• 1 yumurta
• 1 büyük çay bardağı pudra şekeri
• 1 paket kabartma tozu
• 1 paket vanilya
• 2 yemek kaşığı kakao
• 3 su bardağı un
• kurabiyeleri bulamak için küçük bir kase şeker



Elmas kurabiye yapılışı:

• Bütün malzemeler karıştırılır.hamur biraz zor toplanıyor telaş etmeyin.
• Hamurdan küçük bezeler koparın yuvarlayın şekere bulayın yağlanmış fırın tepsisine dizin
• 175 dereceye ayarlanmış fırında 20- 25 dakika pişirin.
• Kurabiyeleri tepsiden soğuyunca çıkarın çok gevrek olduğu için dağılabilir.


Afiyet olsun, şükrünüz bol olsun...

Leave a Reply

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.