> | | | | | > Patates Çorbası

Patates Çorbası

Posted on 28 Mart 2013 Perşembe | 18 Comments


Çok lezzetli bir çorba oldu,kesinlikle denemeye değer, tarif yemek günlüğümden bir iki ufak değişiklik dışında aynı.

Malzemeler:
• 2 adet patates
• 1 adet kuru soğan
• 10 bardak su
• 3 yemek kaşığı un
• 1 su bardağı süt
• 2 yemek kaşığı margarin
• 2 diş sarımsak
Yapılışı:
• soğanlar incecik doğranır.tencerede eritilen margarinin üzerine eklenir soğanlar pembeleşene kadar kavrulur
• sarımsaklar da eklenir un eklenir unun kokusu gidene kadar kavrulur.
• üzerine on bardak sıcak su eklenir doğranmış patatesler katılır patatesler pişene kadar kaynatılır
• patatesler pişince çorba blendırdan geçirilir. Tekrar ocağa alınan çorbaya süt eklenir, tuzu ayarlanır kaynayınca çorbamız hazırdır.
• dilerseniz içine salça kavurup ekleye bilirsiniz.
Afiyet Olsun....

Comments:18

  1. O KALPLERİ SEVEREK YERİM BEN:)...ELLERİNİZE SAĞLIK AFİYETLER OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir an ne kalbi diye düşündüm, çorbanın süslerini unuttum da :) teşekkür ederim

      Sil
  2. ellerine sağlık her mevsim iyi gider sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım.senin gözlemelerde nefis olmuştu aklım orada kaldı

      Sil
  4. ellerine sağlık o yağları neğüzel kalp kalp olmuş harik görünüyor

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canımm:)
    hayırlı cumalar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. mmm mis gibi.elleriniz dert görmesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok güzel tarifleriniz var. bayıldım.
    Bizim evde de çorbalar vazgeçilmezimizdir her daim. Çok severiz.
    Ellerinize sağlık, sunumda çok şık olmuş, sizi izlemeye aldım.
    Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Hanım ziyaretiniz için teşekkür ederim, tabi ben de sizi ziyarete gelirim :)

      Sil
  8. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Birbirinden güzel tariflerle karşılaştım ve çok beğendim. Ellerinize sağlık....Bloğunuzu izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. It looks like it has little hearts in it. This looks like the perfect soup. The recipe is clear and very easy to follow. Thank you for posting.

    Please visit My Webblog

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.