> | | | | | | > Ispanaklı Pırasalı Peynirli Gül Böreği

Ispanaklı Pırasalı Peynirli Gül Böreği

Posted on 5 Aralık 2012 Çarşamba | 7 Comments


Herkese günaydın. Geçen gün yaptığım ıspanaklı pırasalı peynirli böreğin devamı olan bu gül böreklerini ayrı bir post hazırladım. İkisi de aynı malzemeyle yapıldı fakat un ölçüleri farklı. Dolama börekte altı su bardağı un kullanmıştım beş beze hamur elde etmiştim.bu börekte beş su bardağı un kullandım dört beze hamur elde ettim ıspanaklı pırasalı peynirli böreğin tarifine BURADAN ulaşabilirsiniz diğer börek tariflerimi görmek isterseniz BURAYI  tıklayın

Buda böreğimin içten görüntüsü öyle güzel bir börek olmuştu ki yiyenler ikincisini üçüncüsünü istedi :))) kesinlikle tavsiye ederim

Comments:7

  1. of of of of .hem ıspanaklı hem pırasalı hem peynirli..Muhteşem bir lezzet olmalı.Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. müthis aldm canim:)
    mmmmmm ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım böreklerin nefis görünüyorlar:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. müthiş bir şeydir bu ya eline sağlık bir ıssırıkda ben alsam

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinice sağlık harika görünüyo ALLAH kabul etsin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.