> | | | | | | > Armut Reçelli Turta

Armut Reçelli Turta

Posted on 12 Ocak 2011 Çarşamba | 14 Comments

Dün sönmez mutfak ta  görüp çok beğendiğim bu tarifi kendim değiştirerek bu turtayı yaptım.umarım beğenirsiniz...

Malzemeler:
1 paket margarin (yumuşak)
3 yemek kaşığı yoğurt
1paket kabartma tozu
1 çay bardağı şeker
aldığı kadar un

1 kavanoz armut reçeli
tarçın

Yapılışı:
margarin ve şekeri güzelce karıştırın.
yoğurt ve kabartma tozunu da karıştırdıktan sonra unu ekleyip
pürüzsüz bir hamur elde edin.
hamuru ikiye bölün.(bir parçası öbüründen daha küçük olsun)
borcam kalıba güzelce yayın kenarlarına çıkarın.
şerbetini süzdüğünüz reçeli hamurun üzerine yayın.
armutların üzerine tarçın serpin.
kalan  öteki hamur bezesinden küçük hamurlar koparın
.elinizle ince çubuklar yaparak tepsideki hamurun üzerine kafesler yapın.170 dereceli fırında 1 saat pişirin.isteğe göre üzerine pudra şekeri serperek servis yapın.
                      Afiyet Olsunnn........

Comments:14

  1. turta süper görünüyor.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Öyle iştah açıcı görünüyor ki bayıldım.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yerim ben bu turtayı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. meyveli turtalari cok severim görüntüsü nefis olmus , kiyir kiyir cayla enfes gider ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık benimki tuzlu seninki
    tatlı bir dilim aldım sevgilerimi bıraktım....

    YanıtlaSil
  6. BU TARZ LEZZETLERİ ÇOK SEVERİM,ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    ellerine sağlık. Çok iştah açıcı görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Bende aynısını ayva versiyonu ile yapayım diyordum:) Ellerine sağlık fotoğraftan lezzetli olduğu belli:)

    YanıtlaSil
  9. armut lu denemedim hiç. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. canım ellerine sağlık:)
    nefis görünüyor armut sevenlere nefis bir öneri:)
    başka reçellerle de olur sanırım hım?

    YanıtlaSil
  11. Harika gorunuyor, ellerinize saglik.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık.çok güselllll :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım..Ne zamandır turta yapmadım çok canım çekti:)

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım bayılıyorum turtalara..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.